martes, junio 24, 2003

A día d'avui la nostra vida s'està preparant per abandonar una etapa i comenzar una altra.
L'etapa que s'acaba troba en un sencill ens físic el seu existir, el seu creixement...i el seu fi.
Durant molts anys aquest lloc ha donat pas a una transformació no de la nostra visualització del món o de la nostra capacitat cultural o didàctica, sino que ha transformat tot el nostre èsser, tot la nostre ànima ficant-nos un record que perdurarà per sempre com la cuidadora de la nostre adolescencia.
Per que me'n tic que anar? Jo em vull quedar aqui, sota les parets que han fet de mi la majoria de la persona que soc, sota el sostre que em fa plorar quan el recordo, el sostre que m'ha conduit cap els meus amics, el sostre que m'ha portat amb el millors professors.Als anals de la història passaran els crit de Manel Pujol, l' accioma "no puedes mezclar peras y manzanas" de Raquel Benguigui, el "avore, pas capdins" d'Anselm, el mecanisme de robocop de Marsà per agafar les coses, l'etceteratalinosequè d' Agustí, el "no es pas tan difícil " de Subirats, els punts de l' Honorato, les curses "ados carrera suave" de Muñoz, o la no menys estranya "Harry Potter es un bicho malo" de Tauste, "hasta que vinieron los USA" de Elvira...Un mun de moments que seràn guardats dins meu per recordar la risa, la tendresa, la riquesa d'informació, l'amistad i l'amor que he trobat en aquest lloc.
Me'n vaig de l'institut sense oblidar cap cosa, ni bona ni dolenta.Les bones perquè , ho reconec, em porten un record un record molt important dins el meu complex de Peter Pan.Les dolentes, per què crec en l'aprenentatge en el errors, que es la millor manera d'aprendre i la que s'incrusta mès en la persona.
Així, des d'Albert Ballester a Josep Fontanals, de Jose Antonio a Adolfo, De 1º de la ESo a 2ª de Bachillerato, de Laura Casado a Gemma Expósito, de Jairo a Adolfo, de Genís a Subirats...i sobre tot, a Raquel Vazquez, la persona que mès estimu del món,GRACIES A TOTS A HABER CONTRIBUÏT A LA CONSTRUCCIÓ DE LA CATEDRAL MÈS COMPLIVCADA:LA VIDA.MOLTES GRACIES A TOTS,US DEDICO UNA LLAGRIMA A TOTS.UN PETÒ ,TONI ROSA

No hay comentarios: